Nowy artysta!

  Jak pewnie z tytułu idzie wywnioskować, chcę napisać, o dla mnie nowym, artyście.  Znalazłam go przez przypadek na YouTube jakieś 2 miesiące temu. I wczoraj miałam okazję być na jego koncercie!

Piotr Szumlas to naprawdę genialny muzyk. Technika gry na gitarze opanowana w sposób, moim zdaniem, perfekcyjny. Słuchanie jego utworów sprawia dużą przyjemność.  Polecam przesłuchanie:


Czy ktoś po tym ma jakiekolwiek wątpliwości? Bo ja zdecydowanie nie.

Koncert naprawdę mistrzowski, nie zawiodłam się. Oczywiście na żywo to o wiele lepiej brzmi niż na YouTube i jest satysfakcja, że ma się taki talent przed oczami. Muszę szczerze przyznać, że moja szczęka była na podłodze. Świat chyli czoła... przed tymi kilkoma oddanymi duszami, które dają z siebie 100%.  Andrew Carnegie     Przed takimi muzykami jak ten człowiek naprawdę można chylić czoło. Patrząc jak gra, widać ile serca w to wkłada.

Zapowiada się wiele koncertów tego artysty. Naprawdę jeśli ktoś ma czas to niech idzie, a i nawet jak go nie ma. Naprawdę warto. Gdy tylko znowu będę mieć okazję na pewno się wybiorę.  Z dobrą muzyką żadna minuta nie jest stracona, bo muzyka wyraża to, co nie może być wypowiedziane i co nie może być stłumione.








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Relentless:czyli najlepsza wycieczka klasowa

Minimalizm?

Relentlness: edycja świąteczna z małym podsumowaniem