Austria

Droga do TGM Austria
Początkiem czerwca miałam okazję zobaczyć wspaniałą Austrię. Długo mi zabrało skompletowanie myśli co warto tu pokazać. Doszłam do wniosku, że zdjęcia i filmik są najlepsze.

Byłam w Austrii konkretnie z powodu Inspiration Weekend organizowanym w TGM Austria. Jest to adwentystyczna szkoła misyjno-medyczna. Czas tam spędzony naprawdę był niesamowity mimo, iż to było tylko parę dni. Nie potrafię sobie wyobrazić co przeżywają tam studenci. Jednak taka szkoła nie jest dla każdego. Trzeba się porządnie zastanowić czy to jest coś na co chcesz poświęcić rok. Wymaga to wiele wyrzeczeń, ale daje również wiele korzyści.

St. Urbaner See
Z przyjaciółmi przeżyliśmy wiele wspaniałych przygód. Chociażby jak zostaliśmy złapani przez deszcz pierwszego dnia na spacerze. Wycieczki w góry, nad jeziora.  Naprawdę fajny czas.   Aż ciężko cokolwiek powiedzieć.

Wspaniałe lasy, bujna zieleń, całkowicie inna od naszej polskiej.  Ale największym zaskoczeniem byli dla mnie ludzie. Austriacy są strasznie mili!  Idąc sobie drogą, mijając domy ludzie zaczepiali i pytali skąd jesteśmy. Byli zainteresowani. Jednak najciekawszą rzeczą z jaką się spotkałam było omijanie ludzi, przez kierowców.  Bo u nas w Polsce jest tak, że pieszego to nawet strąbią, bo sobie idzie skrajem drogi (mówię o wsi). A tam dobre parę metrów za wami, kierowca zjeżdżał na pobocze!  I wracał na drogę dobre kilka metrów za nami. Robił wielkie koło, byle tylko tobie nie przeszkodzić. Nie wiem czy tak mają wszyscy, ale na tej wsi co ja byłam tak było.



 Przyznaję bez bicia, widoki niesamowite. Choć trochę przypomina Polskę, to jednak jakieś lepsze są. Pewnie temu, że bardziej zamożnie 😂



Pod TGM z przyjcaciółkami

Największą  atrakcją było ostatniego dnia nasz wypad na Wörthersee.  Jest to malownicze jezioro o szerokości ok. 2 km. A ogólnej powierzchni prawie 20 km kw.  Te zdjęcia nie oddają tego co myśmy tam widzieli. Naprawdę. Jeśli ktoś będzie się wybierał do Austrii niech w swoim planie wycieczki uwzględni przyjazd nad to jezioro i wynajęcie łódki. Mimo, że za 19 euro  na 5 osób to warto. 
Wörthersee



Jednak zapraszam na filmik, gdzie widać więcej tego co robiliśmy.  FILMIK
No i dajcie znać czy znacie też takie miejsca?  Jak tak to gdzie :)  z chęcią następnym razem odwiedzę coś nowego

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Relentless:czyli najlepsza wycieczka klasowa

Minimalizm?

Relentlness: edycja świąteczna z małym podsumowaniem